Ο Κώστας Μπακογιάννης απέδωσε την απόφαση να ανοίξει προσωρινά το μπαρ στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης σε κακή διαχείριση από τον δήμο Αθηναίων. Το μπαρ είχε σφραγιστεί λόγω της παράνομης σερβιρίσματος αλκοόλ σε ανήλικους, γεγονός που οδήγησε ορισμένα άτομα στο νοσοκομείο.
Σε δήλωσή του, ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων και επικεφαλής της παράταξης «Αθήνα Ψηλά», κάνει λόγο για «στείρα επικοινωνία και επιπολαιότητα» και προσθέτει πως «ο δήμος Αθηναίων εκτέθηκε».
Η δήλωσή του Κώστα Μπακογιάννη έχει ως εξής:
«Αυτά συμβαίνουν όταν η στείρα επικοινωνία και η επιπολαιότητα καπελώνουν την ουσία και τη σοβαρότητα. Το club που έθεσε σε κίνδυνο τα παιδιά, επειδή πρόσφερε αλκοόλ, ξανανοίγει. Όχι επειδή η δικαιοσύνη είναι κακή και ανάλγητη, αλλά επειδή, όπως αναφέρει, η απόφαση σφράγισης είναι αναιτιολόγητη και ασαφής, όσον αφορά στο δημόσιο συμφέρον. Δυστυχώς, ο δήμος Αθηναίων εκτέθηκε και απεδείχθη κατώτερος των περιστάσεων, σε ένα θέμα τόσο λεπτό και ευαίσθητο, όσο η προστασία των παιδιών μας».
