Την αναβολή των εγκαινίων της 71ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς, λόγω βροχόπτωσης, γνωστοποίησε του ο Δήμαρχος Κηφισίας, Βασίλης Ξυπολητάς.  Στην ανάρτησή του ο Β. Ξυπολητάς, αναφέρει «Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω βροχόπτωσης, τα προγραμματισμένα εγκαίνια της 71ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς αναβάλλονται. Η Ανθοκομική Έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή καθόλη την διάρκεια της εβδομαδας και σας καλούμε να περιηγηθείτε στα περίπτερά της. Νέα ημερομηνία εγκαινίων: Παρασκευή 2 Μαίου στις 19:00.Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη στήριξή σας».