Περιφέρεια Αττικής: Ανακυκλώθηκαν πάνω από 10 τόνοι υλικού στους δήμους της ΠΕ Νήσων

7
Οκτώβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συνεχίστηκε και τον Σεπτέμβριο το πρόγραμμα ανακύκλωσης «The Green City» της Περιφέρειας Αττικής στους δήμους της ΠΕ Νήσων. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του ΕΔΣΝΑ οι ποσότητες των ανακυκλώσιμων που συγκεντρώθηκαν ανά υλικό σε κιλά είναι ως εξής: Αλουμίνιο 217,24. Μεταλλικά αντικείμενα 285,91. Χαρτί 4.200,28. Γυαλί 1.072,20. Έλαια 125. Ρούχα 1.433,44. Ρετ  883,10. Σκληρά πλαστικά 751,13.  Μικρές συσκευές  1.069,98.

Η αντιπεριφερειάρχης Νήσων, Βάσω Θεοδωρακοπούλου-Μπόγρη, εκφράζει την ικανοποίησή της για την επιτυχή έκβαση του προγράμματος Ανακύκλωσης «The Green City» της Περιφέρειας, τονίζοντας τα εξής: «Το όραμά μας, η Αττική να αποτελέσει Πράσινη Περιφέρεια, αποκτά σάρκα και οστά μέσα από την αφοσίωση και την αγάπη των πολιτών για την ανακύκλωση. Τα αποτελέσματα του ΕΔΣΝΑ για τον Σεπτέμβριο που η ΠΕ Νήσων συγκέντρωσε περισσότερους από 10 τόνους ανακυκλώσιμου υλικού, αποτελούν τρανή απόδειξη ότι τα νησιά μας αποτελούν σημαντικό μοχλό βιώσιμης ανάπτυξης». Η κ. Θεοδωρακοπούλου-Μπόγρη συνεχάρη τις δημοτικές αρχές και τους πολίτες για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα επισημαίνοντας: «Συνεχίζουμε τις οργανωμένες δράσεις ανακύκλωσης ώστε το γαλανό χρώμα των ακτών των νησιών μας να συνδυάζεται με το πράσινο χρώμα της βιωσιμότητας».

Ακραίος καύσωνας στην Ευρώπη με δεκάδες νεκρούς

Υγειονομικές αρχές σε όλη την Ευρώπη παρέμειναν σε υψηλό…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ