Η κηδεία του σπουδαίου σκηνοθέτη Μανούσου Μανουσάκη, που έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Τετάρτης, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024, στη 1 το μεσημέρι, στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.
Ο αγαπητός δημιουργός, που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του στον χώρο της τέχνης και της τηλεόρασης, νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας ιδιωτικού θεραπευτηρίου, όπου είχε εισαχθεί πρόσφατα με οξεία λευχαιμία.
Η οικογένειά του απευθύνει παράκληση σε όσους επιθυμούν να τιμήσουν τη μνήμη του, να προσφέρουν χρηματική βοήθεια στους εξής φορείς: Το Χαμόγελο του Παιδιού, Άλμα: Πανελλήνιος Σύλλογος Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων και Το Σπίτι του Ηθοποιού.
Η δημοσίευση που έκανε η οικογένεια του Μανούσου Μανουσάκη
Το «ευχαριστώ» της οικογένειας στους γιατρούς
Η οικογένειά του νωρίτερα, εξέφρασε τις ευχαριστίες στην ιατρική ομάδα που στάθηκε στο πλευρό του Μανούσου Μανουσάκη κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του.
Πιο συγκεκριμένα, αναφέρεται στη δημοσίευση: «Ο Μανούσος μας έδωσε μια μεγάλη αλλά άνιση μάχη με την πρόσφατα διαγνωσθείσα οξεία μυελογενή λευχαιμία. Δυστυχώς η νόσος του ήταν κακής πρόγνωσης και ο οργανισμός του δεν ανταποκρίθηκε στη θεραπεία. Θλιβερό αποτέλεσμα να καταλήξει από τις επιπλοκές της νόσου. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους Ιατρούς κα Γωνιωτάκη Ελένη (Ειδική Παθολόγο), κ Γρεντζελιά Δημήτρη (Αιματολόγο) , κ Πουλόπουλο Κωνσταντίνο (Πνευμονολόγο), κ Καραϊσκο Ηλία (Λοιμοξιολόγο).
Στη ΜΕΘ τους κ. Πασχάλη Χαράλαμπο, κα Κατσούδα Εμμανουέλλα, κ Μαρκεσίνη Δημήτριο. Τις ευχαριστίες της οικογένειας και προς όλους τους εφημερεύοντες ιατρούς αλλά και σε όλο το Νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Υγεία . Έκαναν ό,τι ήταν επιστημονικώς και ανθρωπίνως δυνατό . Ιδιαιτέρως ευχαριστούμε τη Διοίκηση του Νοσοκομείου Υγεία και τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου κ Καρταπάνη Ανδρέα».
