Στην Ελλάδα βρίσκεται πλέον ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Γιώργος Μυλωνάκης, προκειμένου να συνεχίσει τη διαδικασία ανάρρωσής του σε εγχώριο κέντρο αποκατάστασης. Ο κυβερνητικός αξιωματούχος είχε μεταφερθεί σε εξειδικευμένο κέντρο της Γερμανίας, ύστερα από τη σοβαρή περιπέτεια υγείας που αντιμετώπισε στις 15 Απριλίου, όταν υπέστη ρήξη ανευρύσματος στον εγκέφαλο.
Την είδηση για την επιστροφή του μετέφερε η παρουσιάστρια Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από την εκπομπή της, εκφράζοντας την αισιοδοξία της για την πορεία της υγείας του.
Η Πορεία της Υγείας του και το Μήνυμα της Σταματίνας Τσιμτσιλή
Η παρουσιάστρια εξήρε το έργο τόσο των ξένων όσο και των Ελλήνων επιστημόνων, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην άμεση αντιμετώπιση του περιστατικού στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός»:
«Οι Γερμανοί έκαναν αυτό που έπρεπε, και το έκαναν καλά, χωρίς να αδικήσουμε τους Έλληνες γιατρούς, γιατί ο Γιώργος Μυλωνάκης είχε την τύχη να βρεθεί στον Ευαγγελισμό με μια πολύ καλή ομάδα γιατρών».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής, τα μηνύματα για την κατάσταση του υφυπουργού είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικά. «Είναι καλύτερα τα πράγματα και οι καλά γνωρίζοντες λένε ότι μπορεί να είναι και όλα καλά πολύ σύντομα», σημείωσε η Σταματίνα Τσιμτσιλή.
Παράλληλα, απευθυνόμενη σε ζεστό τόνο προς τη σύζυγο του κ. Μυλωνάκη και συνεργάτιδά της, Τίνα Μεσσαροπούλου, σχολίασε με χιούμορ: «Ετοιμάσου για θρησκευτικό τουρισμό, τόσα ταξίματα έχουμε κάνει», αποτυπώνοντας το κλίμα ανακούφισης που επικρατεί στο περιβάλλον του πολιτικού.
