Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης συναντήθηκε τόσο με τους δημοσιογράφους Γιώργο Αυτιά και Βασίλη Χιώτη όσο και με το δήμαρχο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης Γρηγόρη Κωνσταντέλο και τον ιατρό κ. Μανώλη…
Η συγκεκριμένη συνάντηση βγήκε στο φως μετά από ανάρτηση του κ. Γεωργιάδη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανεβάζοντας τη σχετική φωτογραφία.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Συγκεκριμένα ο υπουργός Υγείας ανέβασε τη φωτογραφία γράφοντας στη λεζάντα, «Πριν λίγο στο @varoulkoseaside με τον @lefterislazarouofficial τον @dimitris_christofileas τον Γιώργο Αυτιά, τον Βασίλη Χιώτη, τον Δήμαρχο κ. Κωνσταντέλο και τον ιατρό κ. Μανώλη».
