Νέα αναφορά στους στίχους του Πάνου Βλάχου που τον στοχοποίησαν έκανε σήμερα ο Άρης Πορτοσάλτε, μέσα από την εκπομπή «Σήμερα» στον ΣΚΑΪ.
Σχολιάζοντας το «μέσα σε έναν σάκο βάλτε Άδωνη και Πορτοσάλτε» του δημοφιλούς ηθοποιού, ο Άρης Πορτοσάλτε ανέφερε αρχικά «ό,τι είχα να πω το είπα χθες. Το μόνο που μπορώ να προσθέσω είναι ότι… μεροκαματάκι για να τσιμπήσουμε λίγο από τον λαϊκισμό, λίγο από το λούμπεν… Υπάρχουν τηλεοπτικά προγράμματα που απευθύνονται στο λούμπεν, υπάρχουν κόμματα που δουλεύουν για το λούμπεν. Εδώ αυτό που εξετάζουμε είναι η παρακίνηση στον φόνο, δηλαδή πάρε την πιστόλα καθάρισε… Η ουσία είναι αυτή, η παρότρυνση σε φόνο».
Όπως τόνισε, πάντως, ο ίδιος θα πήγαινε σε μια καφετέρια έχοντας απέναντί του όσους θέλουν το κακό του και εύχονται τα χειρότερα.
«Εγώ πάντως είμαι διατεθειμένος να πάω σε μια καφετέρια, σε έναν χώρο όπου θα είναι η εξέδρα που μου σηκώνουν τα πανό, ο ηθοποιούλης που λέει ο Μπάμπης, όλοι αυτοί που θέλουν το κακό μου, θέλουν τον καρκίνο, θέλουν το ψόφα… και να μιλήσω μαζί τους. Μπορώ να αντιμετωπίσω ότι κουβαλάνε μέσα στο μυαλό τους. Όπλα δεν μπορώ να αντιμετωπίσω…».
