Mπάγια Αντωνοπούλου: Αποχώρησα από την εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη, επειδή τσακωθήκαμε

23
Μάιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Μπάγια Αντωνοπούλου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού» του Open και αναφέρθηκε στη συνεργασία της με τον Γιώργο Παπαδάκη, αλλά και τον λόγο αποχώρησής της από την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα».

Όπως δήλωσε για την πρόταση που δέχτηκε:

«Χτύπησε το τηλέφωνό μου για να επιστρέψω στην πρωινή ενημέρωση, αλλά δεν θα το κάνω. Έχω κάνει φαντάρος, είναι πάρα πολύ δύσκολο το ωράριο. Είναι πάρα πολλές οι ώρες, πάρα πολλή η πίεση. Μου άρεσε όταν το έκανα, αλλά ήταν για πιο μικρή ηλικία, τώρα πια δεν το αντέχω, έχω κλείσει μόνη μου την πόρτα».

Στη συνέχεια, μίλησε για το τηλεοπτικό «διαζύγιο» ανάμεσα στον Γιώργο Παπαδάκη και τη Μαρία Αναστασοπούλου.

«Το “διαζύγιο” ανάμεσά τους δεν μου έκανε εντύπωση. Ο Γιώργος είναι one man band, δεν έχει συμπαρουσιαστές, του αξίζει να είναι εκεί. Εγώ τσακώθηκα με τον Γιώργο κι έφυγα. Κανείς δεν μπορεί να φτάσει εκεί που είναι αυτός», εξήγησε.

Τέλος, για το «Καλημέρα Ελλάδα», είπε: «Είναι μια εκπομπή που έχει πάρα πολλές απαιτήσεις και κάποια πράγματα θέλουν πολύ γερό στομάχι. Ήμουν πιο μικρή τότε και τα έπαιρνα πιο προσωπικά τα πράγματα κι έφυγα με ένταση. Πριν κάνα μήνα έβλεπα την εκπομπή και του έστειλα μήνυμα και του είπα “καλημέρα Ελλάδα” και μου απάντησε “ευχαριστώ”. Ήταν η πρώτη φορά που μιλήσαμε από τότε».

 

Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της φονικής συμπλοκής, ήταν μόλις 15 ετών

Ταυτοποιήθηκε από την Αστυνομία το θύμα της αιματηρής συμπλοκής…

Ρόδος: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη συγκέντρωσε 19.710 μόρια και ανοίγει… φτερά για την Ιατρική

Μία από τις υψηλότερες επιδόσεις στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ