Ο Βρετανός Υπουργός Εξωτερικών, Ντέιβιντ Λάμι, θα μεταβεί σήμερα Παρασκευή στη Γενεύη για συνομιλίες με τους ομολόγους του από τη Γαλλία και τη Γερμανία, καθώς και με την Ύπατη Εκπρόσωπο της ΕΕ, Κάγια Κάλας, και τον Υπουργό Εξωτερικών του Ιράν, με σκοπό την προώθηση μιας διπλωματικής λύσης στο πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν, ανέφερε το Υπουργείο Εξωτερικών την Πέμπτη.
Η συνάντηση πραγματοποιείται εν μέσω αυξημένης έντασης στη Μέση Ανατολή και ακολουθεί την επίσκεψη του Λάμι στην Ουάσιγκτον, όπου συναντήθηκε με τον Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, και τον Ειδικό Απεσταλμένο του Λευκού Οίκου για τη Μέση Ανατολή, Στιβ Γουίτκοφ.
«Υπάρχει πλέον ένα παράθυρο ευκαιρίας, μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, για την επίτευξη μιας διπλωματικής λύσης», δήλωσε ο Λάμι σε ανακοίνωση του υπουργείου.
