Ο Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα πως θα «αισθανόταν καλύτερα» αν οι ΗΠΑ είχαν στα χέρια τους το εμπλουτισμένο κατά υψηλό ποσοστό ουράνιο του Ιράν, κάτι πάντως που θα ήθελε «περισσότερο για λόγους επικοινωνίας».
«Θα προτιμούσα να το έχω. Θα αισθανόμουν καλύτερα αν το είχα (…) αλλά νομίζω περισσότερο για λόγους επικοινωνίας, παρά για κάτι άλλο», δήλωσε ο αμερικανός πρόεδρος κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News στο Πεκίνο, όπου συνεχίζει για δεύτερη ημέρα την επίσημη επίσκεψή του.
«Αυτό που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι το βομβαρδίσουμε ξανά», πρόσθεσε, προφανώς αναφερόμενος στους βομβαρδισμούς των ΗΠΑ εναντίον τριών ιρανικών πυρηνικών εγκαταστάσεων τον Ιούνιο του 2025.
Ο αμερικανός πρόεδρος Τραμπ έχει κάνει διάφορες, συχνά αντιφατικές δηλώσεις για το απόθεμα εμπλουτισμένου κατά υψηλό ποσοστό ουρανίου που διαθέτει το Ιράν. Έχει πει για παράδειγμα ότι είναι απροσπέλαστο, διότι θάφτηκε στα συντρίμμια εγκαταστάσεων, ή πως θα αρκούσε η εξ αποστάσεως επιτήρηση των εγκαταστάσεων αυτών.
«Η Κίνα έχει Αίθουσα Χορού, και το ίδιο πρέπει να έχουν και οι ΗΠΑ!»
«Η Κίνα έχει Αίθουσα Χορού, και το ίδιο πρέπει να έχουν και οι ΗΠΑ! Είναι υπό κατασκευή, μπροστά από το χρονοδιάγραμμα, και θα είναι ο ομορφότερος χώρος του είδους του οπουδήποτε στις ΗΠΑ», έγραψε ο Ντόναλντ Τραμπ στο Truth Social πλαισιώνοντας φωτογραφία που τον δείχνει να περπάτα μαζί με τον Σι Τζιμπίνγκ στο κόκκινο χαλί βγαίνοντας από το Μέγαρο του Λαού στο Πεκίνο.
Και για να μην μείνει καμία αμφιβολία εξηγεί: «Ο άνθρωπος με τον οποίο περπατώ μαζί είναι ο πρόεδρος Σι, της Κίνας, ένας από τους Μεγάλους Ηγέτες του Κόσμου! Πρόεδρος ΝΤΟΝΑΛΝΤ Τ. ΤΡΑΜΠ
Στην ίδια ανάρτηση γνωστοποιεί στους ενδιαφερόμενους ότι η αίθουσα χορού, που ανεγείρεται στον χώρο όπου υπήρχε μέχρι πρότινος η Ανατολική Πτέρυγα, η οποία ισοπεδώθηκε, θα ανοίξει γύρω στον Σεπτέμβριο του 2028 (λίγες εβδομάδες πριν από τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές).
