Κ. Μητσοτάκης για το χάλκινο της Εθνικής πόλο γυναικών: «Μας κάνατε όλους υπερήφανους»

13
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συγχαρητήρια στην Εθνικής Ομάδας πόλο γυναικών για το χάλκινο μετάλλιο που κατέκτησε στο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Αϊντχόφεν έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σε ανάρτηση στο διαδίκτυο για την επιτυχία της Εθνικής Ομάδας γράφει σε ανάρτησή του: «Η Εθνική Ομάδα πόλο γυναικών κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Αϊντχόφεν, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες!

Μας κάνατε όλους υπερήφανους. Θερμά συγχαρητήρια!».

Μετρό: Αλλαγές στα δρομολόγια της Γραμμής 3 από αύριο, Κυριακή – Ποιοι σταθμοί θα επηρεαστούν

Από αύριο Κυριακή 28/06 οι σταθμοί «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι»,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ