Απίστευτο: Ο Ευαγγελισμός τελείωσε εφημερία χωρίς θετικό κρούσμα κορονοϊού για πρώτη φορά μετά από 4 χρόνια

7
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ακούγεται απίστευτο αλλά χρειάστηκε να περάσουν τέσσερα ολόκληρα χρόνια για να κλείσει εφημερία στον Ευαγγελισμό χωρίς να καταγραφεί θετικό κρούσμα κορονοϊού.

Αυτό αποκάλυψε ο διοικητής του νοσοκομείου Αναστάσιος Γρηγορόπουλος με ανάρτησή του στο Facebook, όπου εκφράζει μεν την αισιοδοξία του για γενικότερη μείωση των κρουσμάτων, χωρίς ωστόσο να υποτιμά μία κατάσταση που στο παρελθόν έφερε όλα τα νοσοκομεία της χώρας στο… κόκκινο.

«Για πρώτη φορά μετά από 4 ολόκληρα χρόνια κλείσαμε την εφημερία με μηδενικές εισαγωγές covid! Σίγουρα δε μπορούμε να μιλήσουμε για τέλος της πανδημίας αλλά είναι πραγματικά ελπιδοφόρο. Προσεχώς θα έχουμε περισσότερα στοιχεία ώστε να υπάρχουν ασφαλή συμπεράσματα», ανέφερε στον λογαριασμό του στα social media.

Μετρό: Αλλαγές στα δρομολόγια της Γραμμής 3 από αύριο, Κυριακή – Ποιοι σταθμοί θα επηρεαστούν

Από αύριο Κυριακή 28/06 οι σταθμοί «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι»,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ