Σε εξέλιξη βρίσκεται αστυνομική επιχείρηση στην Κέρκυρα για τη σύλληψη μελών κυκλώματος διαφθοράς, μετά τον σχηματισμό σχετικής δικογραφίας από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων σε συνεργασία με την ΑΑΔΕ.
Όπως έγινε γνωστό από την ΕΛΑΣ, έχουν συλληφθεί τέσσερις εφοριακοί και ένας λογιστής, ενώ πραγματοποιούνται κατ’ οίκον έρευνες στα σπίτια των συλληφθέντων.
Σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, οι εφοριακοί φέρονται να προσέγγιζαν μέσω του λογιστή φορολογουμένους, οι οποίοι είτε είχαν φορολογικά χρέη είτε είχαν επιστροφές από την εφορία και αποσπούσαν μεγάλα χρηματικά ποσά, προκειμένου να τους παρέχουν διευκολύνσεις.
Οι συλληφθέντες αναμένεται να οδηγηθούν σήμερα ενώπιoν του εισαγγελέα.
Μηδενική ανοχή στη διαφθορά
Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής ξεκαθάρισε με δήλωσή του την θέση της Αρχής για μηδενική ανοχή απέναντι στα φαινόμενα διαφθοράς.
«Το έχουμε πει και το εννοούμε: δεν έχουμε την παραμικρή ανοχή σε κανένα φαινόμενο διαφθοράς. Επί της αρχής, αλλά και στην πράξη. Γι΄ αυτό και μόλις υπέπεσαν στην αντίληψη μας πληροφορίες για τη δράση κυκλώματος διαφθοράς, ζητήσαμε αμέσως τη συνδρομή της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ, ώστε να γίνει ενδελεχής έρευνα και η υπόθεση να πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης. Να γνωρίζουν όλοι ότι αυτός θα συνεχίσει να είναι ο μόνος δρόμος κάθε φορά που εντοπίζουμε ενδείξεις διαφθοράς. Ουδείς είναι υπεράνω του όρκου που έχει δώσει να υπηρετεί το νόμο και το δημόσιο συμφέρον», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Πιτσιλής.
