Το σωματείο εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ προχώρησε σε σοβαρή καταγγελία σχετικά με την ασφάλεια του Μετρό, αναφέροντας ότι οι πόρτες ενός συρμού άνοιξαν εν κινήσει. Το περιστατικό συνέβη το πρωί της Τετάρτης, στο τμήμα μεταξύ των σταθμών Άνω Πατήσια και Περισσός, όπου όλες οι πόρτες στη μία πλευρά του συρμού άνοιξαν. Στην ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι τόνισαν ότι το εκπαιδευμένο προσωπικό αντέδρασε άμεσα μόλις αντιλήφθηκε το πρόβλημα, αποτρέποντας έτσι πιθανές σοβαρές συνέπειες για τους επιβάτες.
«Οι συρμοί αποσύρονται άμεσα, ελέγχονται και γνωρίζουμε όλοι ότι λόγω παλαιότητας πιθανότατα θα παρουσιάσουν εκ νέου πρόβλημα. Η διοίκηση της εταιρείας και η πολιτική ηγεσία οφείλουν άμεσα να βρουν λύση στα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με το απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό, την έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών γιατί προηγείται η ασφάλεια» σημειώνεται, επίσης, στην ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ.
ντιμετωπίζουμε με το απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό, την έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών γιατί προηγείται η ασφάλεια» σημειώνεται, επίσης, στην ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ.
