Μόλις δύο μέρες μετά από την καταγγελλόμενη αρπαγή του τεσσεράμισι μηνών βρέφους από το κέντρο της Αθήνας και την εγκατάλειψή του στον Άλιμο, το παιδί βρίσκεται στο νοσοκομείο Παίδων ολομόναχο. Ούτε οι γονείς του ούτε κάποιο άλλο μέλος της οικογένειάς του ούτε κάποιος άλλο συγγενής , δεν έχει επισκεφθεί το μωρό!
Στο LiveNews ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος περιέγραψε την κατάσταση: «Το παιδί, ηλικίας 5 – 6 μηνών φιλοξενείται με αγάπη και δεν το έχει επισκεφθεί κανείς. Πρέπει να βρεθεί μια προνοιακή μονάδα να πάει εκεί. Επίσης, τα δύο παιδιά, ηλικίας 10 και 5 ετών, γιατί δεν τα παίρνουν με εισαγγελική εντολή από την γυναίκα αυτή;».
Ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής της ΕΛ.ΑΣ., Σταύρος Μπαλάσκας είπε: «Αυτό το παιδί και τα άλλα δύο, είναι εργαλεία δουλειάς για αυτούς του ανθρώπους. Για να βγάζουν λεφτά. Η μάνα του ούτε τηλέφωνο δεν πήρε».
Δείτε τα βίντεο:
«Θεώρησαν ότι δε θα τους επέτρεπαν να δουν το μωρό»
Ο δικηγόρος της γιαγιάς του βρέφους, Βασίλης Σπύρου, είπε από τη δική του πλευρά, ότι η οικογένεια επιθυμεί να δει το μωρό αλλά θεωρεί ότι δεν θα τους επιτρέψουν να το επισκεφθούν: «Θεωρούσαν ότι δε θα τους επέτρεπαν να δουν το μωρό τους. Το παιδί δεν πήγε στο Αγλαΐα Κυριακού αυθαίρετα αλλά με εισαγγελική παραγγελία. Η μητέρα πρέπει να βρει τα απαραίτητα έγγραφα για να της αποδοθεί το παιδί». Σύμφωνα με τον ίδιο, η γιαγιά επιμένει ότι δεν γνώριζε τον άνθρωπο που της άρπαξε το παιδί μέσα από το σούπερ μάρκετ της Ομόνοιας.
«Η γιαγιά είναι άδικα μέσα»
Κι ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, η αδερφή της γιαγιάς υποστηρίζει: «Δεν τον ήξερε η αδερφή μου. Της είπε να της πάρει κάτι για το μωρό. Είχε μια κάρτα και δεν πέρναγε στο μηχάνημα. Της λέει δώσε μου το μωρό και πήγαινε πάρε άλλη μία πάνα. Και έφυγε αυτός. Η αδερφή μου δεν ήθελε να το δώσει. Μου έλεγε: Μου πήρε το παιδί από τα χέρια. Ο μπαμπάς του παιδιού κάνει μεροκάματα, είναι 18 χρονών. Είναι πολύ αγαπημένη οικογένεια… Ισόβια να πάει αυτός, η αδερφή μου είναι άδικα μέσα».
Δείτε τις εικόνες από τον καταυλισμό στη Σαλαμίνα όπου ζούσε το 4,5 μηνών μωρό που βρέθηκε δίπλα σε κάδους στο Ελληνικό:
