Στα χέρια της Αστυνομίας βρίσκεται η 30χρονη γυναίκα, που φέρεται να απέβαλλε το τεσσάρων μηνών έμβρυό της και το άφησε δίπλα από κάδο σε περιοχή του Ωραιοκάστρου στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, η γυναίκα ανέφερε στους αστυνομικούς πως δεν αντιλήφθηκε ότι απέβαλε.
Στα ίχνη της γυναίκας έφτασαν οι αστυνομικοί αξιοποιώντας πληροφορίες και υλικό από κάμερες ασφαλείας της περιοχής. Η γυναίκα εντοπίστηκε στην περιοχή Χαριλάου και έχει καταγωγή από την Αλβανία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η 30χρονη είπε στους αστυνομικούς πως βρισκόταν σε γλέντι γάμου σε κοντινή απόσταση από την καντίνα, όταν ένιωσε αδιαθεσία και αιμορραγία, αποφασίζοντας να βγει εκτός του κέντρου. Στη συνέχεια, κατευθύνθηκε στην πίσω πλευρά της καντίνας, όπου είχε έντονη αιμορραγία. Ωστόσο εξαιτίας του χαμηλού φωτισμού, δεν αντιλήφθηκε ότι απέβαλε.
Στο νοσοκομείο η 30χρονη
Με εντολή του εισαγγελέα η 30χρονη θα μεταφερθεί σε νοσοκομείο προκειμένου να γίνει ιατροδικαστική εξέταση και για να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας της, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Η σοκαριστική μαρτυρία της ιδιοκτήτριας για το συμβάν
Όπως δήλωσε η ιδιοκτήτρια της καντίνας: «Το πρωί που ήρθαμε να ανοίξουμε το μαγαζί, εντοπίσαμε ένα νεκρό έμβρυο στον χώρο της καντίνας. Ήταν πάρα πολύ μικρό, περίπου 12-13 εκατοστά, και φαινόταν ότι επρόκειτο για αποβολή. Ήταν με τον πλακούντα και τον ομφάλιο λώρο. Επειδή ο καιρός ήταν σκοτεινός και έβρεχε, η αρχική αίσθηση ήταν ότι μπορεί να ήταν κάποιο γατάκι. Μετά, από τον σχηματισμό, τα χέρια και τα πόδια, καταλάβαμε ότι πρόκειται για έμβρυο».
