Μάχη για τη ζωή της δίνει η 62χρονη γυναίκα, η οποία εισήχθη στο νοσοκομείο Τζάνειο για μια νευρολογική επέμβαση, όμως η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε ραγδαία, έπειτα από το λάθος του νοσηλευτή που της χορήγησε λανθασμένη φαρμακευτική αγωγή και λάθος ομάδα αίματος.
Η άτυχη 62χρονη μετά το τραγικό αυτό λάθος διασωληνώθηκε στη ΜΕΘ του Τζανείου όπου παραμένει μέχρι αυτή την ώρα σε πολύ κρίσιμη κατάσταση.
Σύμφωνα με τον δικηγόρο της οικογένειας κ. Αθανάσιο Αλεξόπουλο, η κατάσταση υγείας της είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένη καθώς παρουσιάζει ανεπάρκεια σε 5 όργανα της, σε νεφρά, πνεύμονες, εγκέφαλο, με τη καρδιά της ακόμη να υπολειτουργεί.
Όπως αναφέρει ακόμη ο κ. Αλεξόπουλος, οι γιατροί δίνουν πολύ μικρές πιθανότητες ζωής στην 62χρονη γυναίκα, μόλις 5%, η ζωή της οποίας φαίνεται να κρέμεται από μία κλωστή. Ακόμη, σε περίπτωση που εκείνη καταφέρει να επιβιώσει δεν είναι γνωστό το κατά πόσο θα μπορέσει να επικοινωνήσει με το περιβάλλον της, συμπληρώνει ο δικηγόρος της οικογένειας.
Οι συγγενείς της 62χρονης μόλις πληροφορήθηκαν από τον Διευθυντή του Τζάνειου νοσοκομείου το λάθος που έγινε κατά την διάρκεια της νοσηλείας της, κατέθεσαν μήνυση κατά του νοσηλευτή που φέρεται να διέπραξε το πρωτοφανές λάθος, ενώ στο νοσοκομείο είναι σε εξέλιξη Ένορκη Διοικητική Εξέταση προκειμένου να διερευνηθεί σε βάθος το συμβάν.
Στο μεταξύ, άφαντος παραμένει ο βοηθός νοσηλευτή που έκανε τη λάθος μετάγγιση. Εις βάρος του έχει διαταχθεί ΕΔΕ και σύμφωνα με τη νομοθεσία, θα τεθεί κατ’ αρχήν, εκτός νοσοκομείου για έναν μήνα.
«Εντός της εβδομάδας θα υπάρξει το πόρισμα για την υπόθεση»
Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, τοποθετήθηκε εκ νέου για το περιστατικό στο Τζάνειο νοσοκομείο που αφορούσε μετάγγιση σε λάθος ασθενή, διευκρινίζοντας ότι εντός της εβδομάδας θα υπάρξει σαφής εικόνα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το λάθος
Τόνισε δε ότι ο νοσηλευτής θα πρέπει να προστατευθεί, καθώς πρόκειται για έναν εξαιρετικά έμπειρο και ευσυνείδητο εργαζόμενο.
