Με τις θερμοκρασίες να αυξάνονται έντονα, και να πλησιάζουν τις τιμές του καύσωνα, ξεκίνησαν οι θερινές εκπτώσεις.
Παρά την έντονη ζέστη -με τη θερμοκρασία να πλησιάζει -ήδη από τη μια το μεσημέρι- τους 37°Cκαι 38°C βαθμούς στο κέντρο της Αθήνας- δεν ήταν λίγοι οι Αθηναίοι που βγήκαν στους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας για να ψωνίσουν.
Πολλοί από αυτούς, ήταν – όπως είναι φυσικό- και τουρίστες, οι οποίοι έχουν καταφτάσει στη χώρα μας για τις διακοπές τους .Οι καταναλωτές έκαναν την πρώτη διερευνητική βόλτα στα καταστήματα για να ελέγξουν τις τιμές και να εντοπίσουν εκπτώσεις και προσφορές για τα αγαθά που επιθυμούν να αγοράσουν. Ωστόσο, δεν ήταν λίγοι όσοι έφευγαν από τα καταστήματα με γεμάτες σακούλες.
Είναι επίσης σημαντικό να αναφερθεί ότι, ενώ οι εκπτώσεις προσελκύουν αγοραστές, οι καταναλωτές είναι πιο επιλεκτικοί, καθώς έχουν συνηθίσει να συγκρίνουν τιμές και προσφορές μέσω του διαδικτύου πριν αποφασίσουν να αγοράσουν.
