Ένα απίστευτο περιστατικό εκτυλίχθηκε το πρωί της Τρίτης (5/8) στο λιμάνι της Πάτμου, όταν ένα ΙΧ αυτοκίνητο, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, έπεσε στη θάλασσα ενώ επέβαιναν σε αυτό δύο Ιταλίδες τουρίστριες. Η άμεση κινητοποίηση του Λιμενικού και η ψυχραιμία των γυναικών αποδείχθηκαν καθοριστικές για την κατάληξη, η οποία, ευτυχώς, δεν είχε θύματα.
Τι συνέβη στο λιμάνι της Πάτμου
Το όχημα βρέθηκε εντός της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα και κάτω από άγνωστες – μέχρι στιγμής – συνθήκες βυθίστηκε μερικώς στη θάλασσα. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Λιμεναρχείου Πάτμου, η οδηγός απέδωσε το περιστατικό σε λάθος χειρισμό στο κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα το ΙΧ να φύγει προς τα εμπρός και να πέσει στο νερό.
Οι τουρίστριες κατάφεραν να σωθούν μόνες τους
Παρά την ένταση και τον φόβο της στιγμής, οι δύο επιβαίνουσες, υπήκοοι Ιταλίας, κατάφεραν να εξέλθουν από το όχημα χωρίς βοήθεια και είναι καλά στην υγεία τους. Οι λιμενικοί που έφτασαν άμεσα στο σημείο διαπίστωσαν τη μερική βύθιση του αυτοκινήτου, το οποίο ανελκύστηκε αργότερα με μέριμνα του ιδιοκτήτη.
Η προανάκριση για τα αίτια της πτώσης του οχήματος συνεχίζεται από τις αρμόδιες Αρχές, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο βλάβης ή άλλου τεχνικού σφάλματος.
