Το πρωί της Παρασκευής ο Πάνος Ρούτσι, που διανύει την 19η ημέρα απεργίας πείνας, μετέβη με ταξί στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας όπου εξετάστηκε στο Τμήμα Επειγόντων. Τον συνόδευσε η σύζυγός του και οι γιατροί του πραγματοποίησαν κλινικό έλεγχο με στόχο την άμεση αξιολόγηση της κατάστασής του.
Σύμφωνα με τις πρώτες διαπιστώσεις των γιατρών, έχει χάσει περίπου 10 κιλά και παρουσιάζει δείκτες υποθρεψίας. Η κλινική εικόνα περιλαμβάνει έντονη καταβολή, υπνηλία, οριακά υπογλυκαιμικά επεισόδια και αιμωδίες στα κάτω άκρα, συμπτώματα που ανησυχούν.
Αρνήθηκε νοσηλεία — επέστρεψε στο Σύνταγμα
Παρά τις συστάσεις των γιατρών να παραμείνει για παρακολούθηση στο νοσοκομείο, ο ίδιος αρνήθηκε τη νοσηλεία και επέστρεψε στην πλατεία Συντάγματος, όπου συνεχίζει την απεργία πείνας.
Ο κ. Ρούτσι επανέλαβε σε δηλώσεις του την αποφασιστικότητά του:
«Συνεχίζω τον αγώνα μου, δεν σταματάω. Όπως έχω πει από την πρώτη στιγμή, την πρώτη μέρα, μέχρι τέλους. Γιατί αυτά τα αγγελούδια που είναι εκεί πάνω θέλουν δικαίωση. Και δεν θα το αφήσω έτσι. Μέχρι να γίνουν όλα όπως πρέπει».
Η ανακοίνωση των γιατρών του
«Για τον κ. ΡΟΥΤΣΙ Πάνο, 48 ετών, σε απεργία πείνας από την 15η/9ου 2025 (19η ημέρα).
Ο κ. Ρούτσι που παρακολουθείται καθημερινά από ομάδα αλληλέγγυων ιατρών, έχει ατομικό αναμνηστικό υπέρτασης, καρδιακής αρρυθμίας, περιφερικής αγγειοπάθειας, δυσλιπιδαιμίας, υπνικής άπνοιας και γαστρίτιδας, εξετάστηκε σήμερα στο Τμήμα Επειγόντων του ΓΝ Νικαίας.
Τις προηγούμενες ημέρες εμφανίζει εντονότατη καταβολή, υπνηλία, καθώς επίσης οριακά και ανατασσόμενα υπογλυκαιμικά επεισόδια, και αιμωδίες κάτω άκρων.»
