Σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα προκάλεσε η έντονη κακοκαιρία που πλήττει από το πρωί την Αττική, με δρόμους να έχουν μετατραπεί σε ποτάμια και τους οδηγούς να αντιμετωπίζουν μεγάλες καθυστερήσεις.
Για περίπου 20 λεπτά το μεσημέρι της Δευτέρας (10/11) έκλεισε η έξοδος της Αττικής Οδού προς Λαμία, καθώς φορτηγό ακινητοποιήθηκε στο σημείο λόγω μηχανικής βλάβης. Το όχημα απομακρύνθηκε λίγο πριν τη 1 το μεσημέρι, ωστόσο η κυκλοφορία παραμένει ιδιαίτερα αυξημένη και στα δύο ρεύματα.
Κυκλοφοριακό «έμφραγμα» σε βασικούς οδικούς άξονες
Η ισχυρή νεροποντή έχει προκαλέσει σημαντικές καθυστερήσεις σε όλο το λεκανοπέδιο. Στην Αττική Οδό, τα οχήματα προς Αεροδρόμιο κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες, ενώ αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν και στο ρεύμα προς Ελευσίνα.
Ο Κηφισός βρίσκεται ξανά στο «κόκκινο», με ουρές στην άνοδο από το Μοσχάτο μέχρι τη Νέα Φιλαδέλφεια και στην κάθοδο έως τη Μεταμόρφωση. Δυσκολίες αναφέρονται επίσης σε Βασιλίσσης Σοφίας, Βασιλέως Κωνσταντίνου, Κηφισίας και Κατεχάκη, όπου τα φανάρια σε ορισμένα σημεία λειτουργούν με καθυστέρηση λόγω της καταιγίδας.
Οι αρχές συνιστούν προσοχή στις μετακινήσεις, χαμηλές ταχύτητες και αποφυγή των περιττών μετακινήσεων έως ότου υποχωρήσουν τα φαινόμενα.
