Νέες σκοτεινές διαστάσεις παίρνει η υπόθεση των δολοφονιών που συγκλόνισαν τη Θεσσαλονίκη, καθώς οι αστυνομικοί του λεγόμενου «ελληνικού FBI» ανοίγουν πλέον φακέλους για ακόμη δύο εξαφανίσεις γυναικών.
Πρόκειται για υποθέσεις της περιόδου 2023–2024, με κοινό παρονομαστή τη Νεάπολη και τον ίδιο κύκλο προσώπων, μετά την εξιχνίαση των δύο ανθρωποκτονιών για τις οποίες κατηγορείται 52χρονος εξαρτημένος.
Οι εξελίξεις έρχονται μετά τον εντοπισμό σορών και την ομολογία του βασικού κατηγορούμενου, ο οποίος φέρεται να παραδέχθηκε στυγερά εγκλήματα με σεξουαλικό κίνητρο, οδηγώντας τις Αρχές σε νέα δεδομένα και παλιές εξαφανίσεις που πλέον επανεξετάζονται από μηδενική βάση.
Οι εξαφανίσεις που μπαίνουν στο μικροσκόπιο
Οι δύο νέοι φάκελοι αφορούν γυναίκες περίπου 40 ετών, τοξικοεξαρτημένες, που σύχναζαν σε πιάτσες της Νεάπολη. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, οι γυναίκες γνώριζαν τον 52χρονο κατηγορούμενο, ενώ οι δηλώσεις εξαφάνισής τους έγιναν με καθυστέρηση ενός έως δύο μηνών, στοιχείο που δυσχέρανε αρχικά την έρευνα.
Οι αστυνομικοί εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο οι συγκεκριμένες υποθέσεις να συνδέονται με τα ήδη εξιχνιασμένα εγκλήματα, καθώς εντοπίζονται κοινά χαρακτηριστικά στον τρόπο δράσης, στο προφίλ των θυμάτων και στο φερόμενο κίνητρο. Το ενδεχόμενο δολοφονιών κατά συρροή παραμένει ανοιχτό και ερευνάται ενδελεχώς.
Στραγγαλισμός, απόκρυψη και υπόγειο – «σκηνή φρίκης»
Το κουβάρι άρχισε να ξετυλίγεται όταν εντοπίστηκαν νεκρές δύο γυναίκες και συνελήφθησαν δύο άνδρες, ηλικίας 52 και 50 ετών, που αντιμετωπίζουν βαρύτατες κατηγορίες. Ο 52χρονος, σύμφωνα με τις Αρχές, ομολόγησε και υπέδειξε υπόγειο κτίριο στη Μενεμένη, το οποίο αποκαλύφθηκε ως ο βασικός χώρος τέλεσης των εγκλημάτων.
Πρώτο θύμα φέρεται να ήταν η 46χρονη Μαρία Αγγελακούδη, η οποία αγνοούνταν από τις αρχές Οκτωβρίου. Η εξαφάνισή της είχε δηλωθεί στην Αλεξανδρούπολη. Ο κατηγορούμενος ομολόγησε ότι στις 30 Οκτωβρίου 2024, ενώ έκαναν χρήση ναρκωτικών στο υπόγειο, ενοχλήθηκε όταν η γυναίκα άρχισε να φωνάζει στο τηλέφωνο, της έκλεισε το στόμα και τη στραγγάλισε μέχρι θανάτου. Στη συνέχεια, μαζί με τον συνεργό του, πέταξαν τη σορό της στα σκουπίδια.
Στην ίδια υπόθεση αποκαλύφθηκε και η δολοφονία της 43χρονης Βίκυς, της οποίας η σορός φέρεται να είχε αποκρυφτεί στον ίδιο χώρο, ενισχύοντας την εικόνα ενός υπόγειου που οι αστυνομικοί περιγράφουν ως «σκηνή φρίκης».
Τι αναφέρει η ΕΛ.ΑΣ. και πώς συνεχίζεται η έρευνα
Σύμφωνα με το επίσημο δελτίο Τύπου της Ελληνική Αστυνομία, από την Διεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος εξιχνιάστηκαν δύο υποθέσεις ανθρωποκτονίας γυναικών που φέρεται να τελέστηκαν το 2024 και το 2025 σε υπόγειο οικοδομής στη Θεσσαλονίκη. Οι δύο συλληφθέντες κατηγορούνται, κατά περίπτωση, για ανθρωποκτονία με δόλο κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, καθώς και για διακεκριμένη περίπτωση βιασμού.
Κατά τις έρευνες σε ημιτελές διαμέρισμα και στο υπόγειο της οικοδομής εντοπίστηκε σορός αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων, ενώ βρέθηκαν ίχνη και πειστήρια που έχουν σταλεί για εργαστηριακές εξετάσεις. Η δικογραφία έχει ήδη υποβληθεί στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.
Οι αστυνομικές Αρχές συνεχίζουν να «χτενίζουν» παλιές εξαφανίσεις, ειδικά γυναικών με παρόμοιο προφίλ, σε μια προσπάθεια να διαπιστωθεί αν η υπόθεση της Θεσσαλονίκης κρύβει ακόμη περισσότερα θύματα. Οι επόμενες ημέρες θεωρούνται κρίσιμες για τις εξελίξεις.
