Θεσσαλονίκη: Ανήλικοι προκάλεσαν ζημιές χιλιάδων ευρώ σε σχολεία. Σχηματίστηκαν δικογραφίες

Στα ίχνη ομάδας ανηλίκων που προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές σε σχολικές μονάδες στη Θέρμη έφτασαν οι αστυνομικές Αρχές.
17
Μάρτιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συνολικά εννέα ανήλικοι, ηλικίας από 12 έως 16 ετών, ταυτοποιήθηκαν για δύο διαφορετικά περιστατικά βανδαλισμών σε σχολεία της περιοχής.

Στην πρώτη περίπτωση, τέσσερις από αυτούς προκάλεσαν ζημιές σε δημοτικό σχολείο και νηπιαγωγείο κατά το διάστημα Ιουλίου – Αυγούστου 2025, με το κόστος να ξεπερνά τις 4.000 ευρώ.

Σε δεύτερο περιστατικό, πέντε ανήλικοι φέρονται να προκάλεσαν φθορές σε νηπιαγωγείο το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς, με τις ζημιές να υπολογίζονται περίπου στις 2.000 ευρώ.

Σε βάρος τους σχηματίστηκαν δικογραφίες για φθορά ξένης ιδιοκτησίας, ενώ οι υποθέσεις θα πάρουν πλέον τον δρόμο της Δικαιοσύνης.

Οι Αρχές επισημαίνουν ότι οι φθορές αφορούσαν υποδομές που εξυπηρετούν το κοινωνικό σύνολο, γεγονός που επιβαρύνει τη νομική τους αντιμετώπιση.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ