Η αντίστροφη μέτρηση για να τελειώσει η ταλαιπωρία πάρα πολλών οδηγών, στην ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου, είναι σε εξέλιξη. Ολοκληρώθηκε η μετάγγιση του υγραερίου από το βυτιοφόρο -που έπιασε σήμερα (17/8) φωτιά στο ύψος της Κακιάς Σκάλας- και αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία προς Αθήνα. Το ρεύμα προς Κόρινθο παραμένει κλειστό παραμένει, αφού πρέπει να μετακινηθεί το βυτιοφόρο και να καθαριστεί ο δρόμος.
Η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωνσταντία Δημογλίδου, ζήτησε -σε μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ- από τους πολίτες να κάνουν υπομονή και να υπακούουν τις υποδείξεις των Αρχών. Προσθέτοντας πως οποιοσδήποτε πολίτης -που είναι στο αυτοκίνητο του και- χρειάζεται βοήθεια μπορεί να καλεί το 100.
Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής, Γιάννης Βαθρακογιάννης, αναφέρθηκε -μιλώντας στην ΕΡΤ- αναγνώρισε πως υπήρξε ταλαιπωρία αλλά τόνισε ότι «δεν κάνουμε καμία έκπτωση σε θέματα ασφάλειας».
Συγκεκριμένα, είπε «Η διαδικασία όλη ξεκίνησε περίπου στις 12 και 20 σήμερα το μεσημέρι, όταν ενημερώθηκε το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος για πυρκαγιά σε βυτιοφόρο όχημα πλησίον του 40ου περίπου χιλιομέτρου της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου, στο ρεύμα προς Κόρινθο, ανάμεσα στα Μέγαρα και στην Κακιά Σκάλα. Κουβαλούσε 7, 2 τόνους υγραέριο και συγκεκριμένα μείγμα κίνησης για οχήματα, όπως πληροφορήθηκε το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος.
Σε πρώτη φάση έχει γίνει μέριμνα για νερό σε όσους βρίσκονται στα ακινητοποιημένα οχήματα. Το ΕΚΑΒ έχει διαθέσει τέσσερα ασθενοφόρα και τέσσερις μηχανές. Οι μηχανές για να κινούνται ανάμεσα στα οχήματα προκειμένου να καλύψουν ανάγκες παθολογικές που μπορεί να προκύψουν, αλλά και ασθενοφόρα που βρίσκονται σε σταθερά σημεία. Χρειάζεται υπομονή από όλους μας. Είναι μια δύσκολη διαδικασία, μια επικίνδυνη διαδικασία. Σίγουρα έχει ταλαιπωρηθεί πολύς κόσμος, αλλά επαναλαμβάνω και πάλι δεν κάνουμε καμία έκπτωση σε θέματα ασφάλειας».
