Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας μετάγγισης του υγραερίου από το βυτιοφόρο -που έπιασε φωτιά σήμερα (17/8) το μεσημέρι στο ύψος της Κακιάς Σκάλας- αποκαταστάθηκε πλήρως και η κυκλοφορία στην Εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου.
Όπως γνωστοποίησε, με νεότερη ενημέρωσή της, η ΕΛ.ΑΣ. -μετά το ρεύμα προς Αθήνα- δόθηκε στην κυκλοφορία και το ρεύμα προς Κόρινθο. Αν και για 2 χιλιόμετρα, από το 45χλμ ως το 47χλμ, η κυκλοφορία διεξάγεται μόνο από την αριστερή λωρίδα.
Πάντως, η ομαλοποίηση της κίνησης αναμένεται να αργήσει. Καθώς, λόγω του πρωτοκόλλου ασφαλείας- τεράστιος όγκος οχημάτων ακινητοποιήθηκε και στα δυο ρεύματα. όχι μόνο της νέας αλλά και της παλιάς Εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου. Με συνέπεια την πολύωρη ταλαιπωρία μεγάλου αριθμού εγκλωβισμένων.
