Στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου που συνεδριάζει αύριο περιλαμβάνεται και το νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που αφορά στη διαχείριση και τον έλεγχο του αιγιαλού και των παραλιών.
Βασικός στόχος είναι να υπάρχει μια πλήρης και ψηφιακή καταγραφή των δημόσιων εκτάσεων στον αιγιαλό.
Βασικό ρόλο βέβαια θα παίξει και η σύγχρονη τεχνολογία, δεδομένου ότι θα χρησιμοποιηθούν GPS αλλά και κάμερες και φωτογραφίες οι οποίες θα τραβηχτούν και θα γίνει σύγκριση με το παρελθόν το 2011 για εντοπισμό τυχόν παραβάσεων, αλλά και μια πλατφόρμα που θα μπορούν να γίνουν καταγγελίες για αυθαιρεσίες από την πλευρά των πολιτών.
