Με τον νεοεκλεγέντα ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης του Όρους Σινά, Συμεών Παπαδόπουλο, επικοινώνησε η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη.
Οι ευχές της υπουργού
Η κα. Ζαχαράκη συνεχάρη τον νέο αρχιεπίσκοπο για την ανάληψη των καθηκόντων του, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ιστορικής Μονής για την Ορθοδοξία και τον πολιτισμό.
«Καλή δύναμη στη νέα σας διακονία στην Ιερά Μονή Σινά. Υγεία, σοφία και πνευματική αντοχή για το έργο που αναλαμβάνετε», ανέφερε χαρακτηριστικά η υπουργός στην τηλεφωνική τους επικοινωνία.
Η εκλογή του νέου ηγουμένου
Ο Συμεών Παπαδόπουλος εξελέγη την Κυριακή (14/9) με ευρεία πλειοψηφία, διαδεχόμενος τον Αρχιεπίσκοπο Δαμιανό, ο οποίος παραιτήθηκε έπειτα από 52 χρόνια θητείας. Η εκλογή του θεωρείται βήμα ενότητας για την Σιναϊτική Αδελφότητα, μετά τις πρόσφατες εντάσεις.
