Ο Στέλιος Κυμπουρόπουλος και η Νένα Χρονοπούλου ήταν οι φιλοξενούμενοι στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου το πρωί της Τετάρτης 12 Μαρτίου και μίλησαν ο καθένας από τη μεριά για την εμπειρία ζωής τους , απαντώντας στο πολυσυζητημένο σχόλιο που έκανε για τα ΑμΕΑ ο Δημήτρης Οικονόμου και προκάλεσε δικαιολογημένες αντιδράσεις στα social media και τις εκπομπές.
Η Κατερίνα Καινούργιου, ακούγοντας όσα έλεγε ο Στέλιος Κυμπουρόπουλος, δεν κατάφερε να συγκρατηθεί και ξέσπασε σε κλάματα, με τη συγκίνηση να την έχει κυριεύσει κα με δυσκολία να πει: «Συγγνώμη, έχεις πολύ δίκιο, συγκινήθηκα… συγγνώμη… συνεχίστε οι υπόλοιποι».
Μία μέρα πριν μέσα από την εκπομπή της είχε τοποθετηθεί για την επίμαχη φράση του Δημήτρη Οικονόμου, τονίζοντας την ευαισθησία της στο συγκεκριμένο θέμα, αφού η ίδια ζει μια αντίστοιχη κατάσταση στο σπίτι: «Όσο και να εκτιμώ τον κύριο Οικονόμου, που τον εκτιμώ πάρα πολύ, θεωρώ ότι ήταν μια ατυχέστατη, απαράδεκτη δήλωσή του.
Όλοι έχουμε δικαίωμα στο λάθος. Επειδή το ζω και μέσα στο σπίτι μου, έχω πάρα πολύ μεγάλη ευαισθησία στο θέμα αυτό, είναι διαφορετικό να είναι ο άνθρωπός σου νεκρός και διαφορετικό να τον έχεις καλά σε αναπηρικό καροτσάκι και να προσπαθείς να τον βοηθήσεις να έχει μια καλή ποιότητα ζωής.
Για εμένα είναι ένα πολύ μεγάλο λάθος», για να καταλήξει ότι «Ήταν μια άτυχη, κακή στιγμή. Εγώ είμαι πολύ υπέρ του ότι ένας άνθρωπος που είναι σε αναπηρικό αμαξίδιο δεν είναι διαφορετικός. Δεν πιστεύω καθόλου σε αυτόν τον κοινωνικό ρατσισμό. Ένας άνθρωπος σε αμαξίδιο μπορεί να είναι και πάρα πολύ λειτουργικός, πολύ πιο δραστήριος, πολύ πιο έξυπνος και δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες αυτές», είχε συμπληρώσει στο σχόλιό της η Κατερίνα Καινούργιου.
Η προσωπική της ιστορία, το τροχαίο του πατέρα της που την σημάδεψε
Αν και οι δικοί της άνθρωποι και οι συνεργάτες της γνωρίζουν την ιστορία της οικογένειάς της , η Κατερίνα μόλις πριν από δυόμισι χρόνια μίλησε δημόσια μέσα από την εκπομπή της και την αναπηρία του πατέρα της , που του έχει ιδιαίτερη αδυναμία: «Δεν μιλάω συχνά γι’ αυτό. Ο μπαμπάς μου είναι πολλά χρόνια σε αναπηρικό αμαξίδιο. Και ο μπαμπάς μου είχε τραυτματιστεί σε τροχαίο. Εκείνος δεν θέλει να μιλάω γι’ αυτό. Ήμουν 6 χρόνων όταν έγινε αυτό. Ο μπαμπάς μου είναι ο πιο ωραίος και δυνατός άνδρας που έχω γνωρίσει στη ζωή μου.
Με συγκινεί η αυτοπεποίθηση που έχει αυτός ο άνθρωπος. Πώς μας έκανε να νιώθουμε σαν να μην συμβαίνει τίποτα διαφορετικό και πώς μας έχει μεγαλώσει. Ο πατέρας μου είναι 63 χρόνων, είναι ένας κούκλος και λέω πως μέσα σε αυτήν την ατυχία του, είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε ένα σπουδαίο άνθρωπο.
