Με χιούμορ αλλά και ξεκάθαρη διάθεση αυτοκριτικής σχολίασε ο Διαμαντής Καραναστάσης το περιστατικό στο οποίο πιάστηκε να οδηγεί έχοντας καταναλώσει αλκοόλ. Ο πρώην βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας ελέγχθηκε σε μπλόκο της Τροχαίας στη λεωφόρο Αμαλίας, το βράδυ της περασμένης Τρίτης, στο κέντρο της Αθήνας.
Στον Διαμαντή Καραναστάση επιβλήθηκε πρόστιμο 350 ευρώ και αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για έναν μήνα, όπως ακριβώς προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Ο ίδιος δεν αμφισβήτησε ούτε τη διαδικασία ούτε την ποινή.
Η δημόσια τοποθέτηση στο Instagram
Με ανάρτησή του στο Instagram, ο πρώην βουλευτής επέλεξε να μιλήσει ανοιχτά για το περιστατικό. Όπως ανέφερε, είχε καταναλώσει δύο ποτήρια κρασί σε κοινωνική συνάντηση και στη συνέχεια μπήκε στο αυτοκίνητο χωρίς να περιμένει τον απαιτούμενο χρόνο.
Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι βρέθηκε ελάχιστα πάνω από το νέο, αυστηρό όριο και σχολίασε χαρακτηριστικά ότι «καλά έκαναν τα παιδιά και μου έβαλαν πρόστιμο», στέλνοντας παράλληλα μήνυμα συμμόρφωσης με τον νόμο.
«Ήμουν λίγο πάνω από το όριο»
Στην ανάρτησή του, ο Διαμαντής Καραναστάσης αναφέρθηκε και στα τεχνικά δεδομένα του αλκοτέστ, εξηγώντας ότι σε έναν άνθρωπο περίπου 90 κιλών, δύο ποτήρια κρασί μπορούν να ανεβάσουν την περιεκτικότητα αλκοόλ σε επίπεδα που ξεπερνούν το επιτρεπόμενο όριο, έστω και οριακά.
Με χιουμοριστική διάθεση κατέληξε λέγοντας πως «από αύριο μόνο φραπέ», δείχνοντας ότι αντιλαμβάνεται το λάθος του και δεν επιχειρεί να το δικαιολογήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
