Μια ιδιαίτερη και άκρως συγκινητική στιγμή μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους η Δήμητρα Παπαδοπούλου, καθώς ολοκλήρωσε έναν σημαντικό κύκλο σπουδών, αποφοιτώντας από το τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας.
Η αγαπημένη ηθοποιός και σεναριογράφος, που έχει γράψει τη δική της ιστορία στην ελληνική τηλεόραση και το θέατρο, απέδειξε στην πράξη ότι η μάθηση και η εξέλιξη δεν έχουν ηλικία ούτε χρονικούς περιορισμούς. Φορώντας την τήβεννο της αποφοίτησης και κρατώντας το πτυχίο στα χέρια της, η ίδια δεν έκρυψε τη χαρά και την περηφάνια της για αυτό το επίτευγμα.
Μέσα από μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Δήμητρα Παπαδοπούλου δημοσίευσε μια φωτογραφία από την τελετή, συνοδεύοντάς τη με τη χιουμοριστική αλλά και βαθιά ανθρώπινη λεζάντα: «Μπαμπά, πήρα πτυχίο!».
Η κίνησή της αυτή απέσπασε αμέσως χιλιάδες likes και εκατοντάδες συγχαρητήρια μηνύματα από συναδέλφους της, ανθρώπους του καλλιτεχνικού χώρου και θαυμαστές, οι οποίοι την αποθέωσαν για το πείσμα, τη ζωντάνια της και το θετικό παράδειγμα που δίνει σε όλους.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
