Η 25χρονη, που συνελήφθη την περασμένη Δευτέρα σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, μιλώντας στους αστυνομικούς του Ανθρωποκτονιών ομολόγησε ότι αυτή είναι η ένοχη για τους θανάτους 4 βρεφών. Μετά από 1,5 χρόνο γεμάτο αντιφάσεις, ψέματα και συνεχείς τηλεοπτικές εμφανίσεις, η Ειρήνη Μουρτζούκου άνοιξε το στόμα της και ομολόγησε όλη τη σοκαριστική διαδρομή των φόνων.
Τι φέρεται να ισχυρίστηκε για τις δολοφονίες
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά την ομολογία της τα ξημερώματα της Τετάρτης μίλησε και για τις τέσσερις δολοφονίες που διέπραξε.
Για τη δολοφονία της 1,5 έτους αδερφής της: «Είχα νευριάσει με τη μητέρα μου. Μας είχε παρατήσει. Τα είχε φορτώσει όλα σε εμένα. Έβγαινε συνέχεια βόλτες. Και εκείνη τη μέρα το ίδιο έκανε και τσακωθήκαμε. Ήθελα να της κάνω κακό. Ίσως σκότωσα την αδερφή μου, πιέζοντάς την από πάνω».
Για τη δολοφονία του παιδιού της φίλης της, Κατερίνας: «Στο παιδί της Κατερίνας ήμουν τσαντισμένη με τον σύντροφό της. Δεν ήταν καλός άνθρωπος, εκνευρίστηκα. Ήταν προκλητικός, μου την έλεγε συνέχεια. Ήθελα να τον εκδικηθώ και ξέσπασα πάνω στο παιδί».
Για τη δολοφονία του 1ου παιδιού της: «Με τη Ζωή-Ηλιάνα κοιμόμασταν στο ίδιο κρεβάτι. Δεν ήταν κανένας άλλος εκεί. Μπορεί να τη σκότωσα κατά λάθος. Μπορεί να την πλάκωσα στον ύπνο μου. Ξύπνησα και τη βρήκα παγωμένη δίπλα μου».
Για τη δολοφονία του 2ου παιδιού της: «Δεν αποπειράθηκα να σκοτώσω 5 φορές τη Μαρία-Φρειδερίκη, που λένε. Μιλούσα με τη μητέρα μου στο τηλέφωνο και τσακωθήκαμε. Μου ζητούσε δανεικά. Ήθελα να κάνω κακό, να ξεσπάσω στο παιδί. Έπιασα το παιδί και το σκότωσα. Μετά περπατούσα στον διάδρομο, κατάλαβα τι είχα κάνει, γύρισα πίσω και άρχισα να φωνάζω για να το σώσουν».
Ο θάνατος του μικρού Παναγιωτάκη, τον Αύγουστο 2024.: «Δεν έχω κάνει κακό στον Παναγιωτάκη. Δεν ξέρω τι έχει γίνει»
Τα κοινά ιστολογικά ευρήματα που παρουσίασαν τα τρία βρέφη οδήγησαν τους επιστήμονες στην πιθανή εξήγηση του ασφυκτικού θανάτου. Οι δεκάδες καταθέσεις που είχαν ληφθεί στρέφονται ευθέως εναντίον της Ειρήνης Μουρτζούκου, ενώ επισημαίνεται ότι σε όλες τις περιπτώσεις ήταν μόνη της με τα παιδιά. Αυτά ήταν τα βασικά στοιχεία που οδήγησαν τη Δικαιοσύνη στην έκδοση εντάλματος, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Σε αναστολή όλη η ιατροδικαστική υπηρεσία Πάτρας
Σε αναστολή τίθεται από σήμερα,10 Ιουλίου όλη η ιατροδικαστική υπηρεσία της Πάτρας με απόφαση του υπουργού Δικαιοσύνης, Γιώργου Φλωρίδη.
Η αναστολή θα ισχύσει έως ότου ολοκληρωθεί η αναδιοργάνωση της υπηρεσίας, ενώ μέχρι τότε για τα περιστατικά της Αχαΐας θα επιλαμβάνεται η ιατροδικαστική υπηρεσία Κορίνθου.
Αιτία για την αναστολή λειτουργίας της ιατροδικαστικής υπηρεσίας της Πάτρας, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν τα κενά που έχουν δημιουργηθεί στην υπηρεσία μετά το θάνατο ενός ιατροδικαστή, την αργία στην οποία έχει τεθεί η μέχρι πρότινος επικεφαλής, την παραίτηση ενός άλλου και την εμπλοκή τέταρτου ιατροδικαστή στην υπόθεση της Ειρήνης Μουρτζούκου.
Η εξέλιξη αυτή φαίνεται να συνδέεται ενδεχομένως και με το βαρύ κλίμα που έχει δημιουργηθεί όσον αφορά τις ιατροδικαστικές εκθέσεις, στις υποθέσεις Πισπιρίγκου και Μουρτζούκου.
«Θέλουμε να προστατεύσουμε το κύρος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας καθώς με τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας έχει προκληθεί μεγάλη αναστάτωση στην κοινωνία», ανέφεραν πάντως πηγές του υπουργείου Δικαιοσύνης.
