Στην Πιερία συνεργεία του ΕΛΓΑ με απόφαση Αυγενάκη

5
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Κατόπιν συνεργασίας του Υπουργού ΑΑΤ Λευτέρη Αυγενάκη και του Προέδρου του ΕΛ.Γ.Α. Ανδρέα Θ. Λυκουρέντζου, ο Πρόεδρος του Οργανισμού επικοινώνησε με τον Δήμαρχο Δίου – Ολύμπου Ευάγγελο Γερολιόλιο και την Προϊσταμένη του Υποκαταστήματος ΕΛ.Γ.Α. Θεσσαλονίκης Ευαγγελία Λαχουρά και αποφάσισαν την μετάβαση των συνεργείων του Οργανισμού, σε συνεργασία με τις Υπηρεσίες ΔΑΟΚ της Αντιπεριφέρειας Πιερίας, για την οριοθέτηση της πληγείσας περιοχής, τον εντοπισμό των καλλιεργειών, οι οποίες υπέστησαν ζημίες και τον σχεδιασμό του εκτιμητικού έργου, αμέσως μόλις το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες.

 

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ