Ανδρουλάκης: «Η ΝΔ γαλάζιος ΣΥΡΙΖΑ»

12
Ιούνιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στον τηλεοπτικό σταθμό Action24 και τους δημοσιογράφους Βασίλη Τσεκούρα και Γιώργο Πιέρρο μίλησε απόψε (12/6) το βράδυ ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.

Επανέλαβε ότι «το πρόγραμμά μας δεν έχει καμία σχέση με αυτό της Νέας Δημοκρατίας. Εμείς έχουμε προτεραιότητα την αναγέννηση της δημόσιας παιδείας και της δημόσιας υγείας ενώ η Νέα Δημοκρατία έχει προτεραιότητα την αποδόμησή τους. Σε φορολογικό επίπεδο, μιλάμε για φορολογική δικαιοσύνη και κανένα ρουσφέτι στους ολιγάρχες.

Σε επίπεδο ανάπτυξης, εμείς υποστηρίζουμε την πράσινη μετάβαση με διάχυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας προς όφελος του χαμηλού κόστους παραγωγής και του χαμηλού κόστους κατανάλωσης για τα αδύναμα νοικοκυριά. Δεν έχουμε καμία σχέση προγραμματικά και πολιτικά με τη Νέα Δημοκρατία», αποκλείοντας το ενδεχόμενο μετεκλογικής συνεργασίας.

Αναφορικά με δηλώσεις του προέδρου της ΝΔ, σχολίασε: «Άκουσα τον κ. Μητσοτάκη να λέει ότι “προσπαθεί το ΠΑΣΟΚ να γίνει ΣΥΡΙΖΑ”. Ωραία είναι αυτά τα παιχνιδάκια, αλλά αυτό το κόμμα κράτησε τη χώρα στο ευρώ, όταν μαζί -Νέα Δημοκρατία και ΣΥΡΙΖΑ- έστηναν τα “Ζάππεια” και τις κοροϊδίες των αντιμνημονίων. Και βέβαια αυτό το κόμμα ψήφισε την ενίσχυση της αποτρεπτικής δύναμης της χώρας δύο φορές.

Δεν κάναμε παιχνίδια με τα εθνικά θέματα. Eίχαμε καθαρή θέση στο προσφυγικό-μεταναστευτικό. Ήμασταν εμείς που στην πανδημία δεν λαϊκίσαμε. Συνεπώς, του απαντώ ότι είναι ο γαλάζιος ΣΥΡΙΖΑ γιατί οδηγεί τη χώρα σε δημοσιονομική περιπέτεια».

Στη συνέχεια, τοποθετήθηκε σε όσα είπε ο Αλέξης Τσίπρας περί ύπαρξης δύο προτάσεων εξουσίας: «Δεν θα πάρω τοις μετρητοίς αυτό που λέει, γιατί όχι μόνο υπάρχει κυβερνητική πρόταση, έχουμε πρόταση προοδευτική -σοσιαλδημοκρατική για όλα τα μεγάλα ζητήματα της χώρας». Προσθέτοντας ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ ότι «έχουμε να κάνουμε με ένα κόμμα που βοηθά το imperium της Νέας Δημοκρατίας». Καλώντας ξανά τους προοδευτικούς πολίτες να συμπαραταχθούν με το ΠΑΣΟΚ για να υπάρχει «αντίπαλος και όχι χορηγός».

Αναφερόμενος στα προβλήματα του ΕΣΥ και την κυβερνητική πολιτική, ο κ. Ανδρουλάκης, είπε ότι «σπρώχνουν σιγά – σιγά το ΕΣΥ στην παρακμή για να ενισχύσουν την ιδιωτική υγεία».

Αναφορικά με το διακύβευμα των εκλογών, επισήμανε: «Στόχος μας για τις 25 Ιουνίου είναι να υπάρχει ισχυρή, προοδευτική, αξιόπιστη δύναμη που θα μπορεί πάνω της να ακουμπήσει ο ελληνικός λαός και ο προοδευτικός κόσμος, για να υπάρχει ένα κόμμα ισχυρό να κάνει δομική αντιπολίτευση. Και όχι να έχουμε “παρέλαση” της Νέας Δημοκρατίας παρά τα λάθη της, παρά τις αστοχίες της, παρά τα ρουσφέτια της. Αυτή είναι η προτεραιότητα. Για αυτό αγωνίζομαι».

Δολοφόνος Σταυρούλας Λεβεντάκη: «Κρύβομαι, δεν θέλω να μπω μέσα»

Νέες, συγκλονιστικές λεπτομέρειες έρχονται στο φως γύρω από τη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ