Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Ιωάννης Κεφαλογιάννης απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του Ανεξάρτητου Βουλευτή Μιχαήλ Χουρδάκη σχετικά με τις αποσπάσεις ιατρικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων σε φορείς του ΕΣΥ, ανακοίνωσε ότι, «οι ιατροί και το υγειονομικό προσωπικό των ΕΔ που θα μεταβαίνουν σε άλλο νομό θα λαμβάνουν εφεξής επιπλέον ειδική αποζημίωση, η οποία για τους γιατρούς θα ανέρχεται στο ποσό των 1800 ευρώ για κάθε μήνα που υπηρετούν σε νοσοκομεία του ΕΣΥ».
Ο κ. Κεφαλογιάννης, κατά την τοποθέτησή του, τόνισε πως «είναι κάτι το οποίο έχω θέσει στο Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Οικονομικών από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα καθήκοντα και βρίσκομαι σήμερα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι θα γίνει πράξη με σχετική νομοθετική ρύθμιση».
Τέλος, ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας υπογράμμισε ότι «αυτό που περισσεύει στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων είναι το αίσθημα ευθύνης. Με την ίδια επιτυχία και αποτελεσματικότητα που προασπίζονται την εθνική ακεραιότητα και τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας μας το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων στέκεται στο πλευρό της ελληνικής κοινωνίας προασπίζοντας την ευημερία των πολιτών όπου και όποτε παραστεί ανάγκη.»
