Οριακά υψηλότερα έκλεισε η χρηματιστηριακή αγορά στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, σε νέα υψηλά 15 ετών, αν και στο μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών κινήθηκε ήπια πτωτικά με τους επενδυτές να ρευστοποιούν μέρος των βραχυχρονίων κερδών τους.
Η αγορά συμπλήρωσε πέντε ανοδικές συνεδριάσεις στη διάρκεια των οποίων ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης καταγράφει συνολικά κέρδη 2,74%.
Από την υψηλή κεφαλαιοποίηση υπεραπέδωσαν οι μετοχές της Optima, της Σαράντης και της ΔΕΗ.
O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 1.919,22 μονάδες, σημειώνοντας οριακή άνοδο 0,06%.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο στο businessvoice.gr
