ΕΕ: Βαριά «καμπάνα» 700 εκατ. σε Apple και Meta

Η Apple καλείται να καταβάλει 500 εκατ. ευρώ πρόστιμο και η Meta 200 εκατομμύρια ευρώ
23
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Βαριά πρόστιμα στις εταιρείες Apple και Meta επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση, στο πλαίσιο της νέας αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας, που στόχο έχει τον περιορισμό της ισχύος των τεχνολογικών κολοσσών.

Η Apple καλείται να καταβάλει 500 εκατ. ευρώ πρόστιμο, για παραβίαση των κανόνων που αφορούν τα καταστήματα εφαρμογών και η Meta 200 εκατομμύρια ευρώ για το διαφημιστικό της μοντέλο, το οποίο απαιτεί από τους χρήστες στην ΕΕ να πληρώνουν για πρόσβαση στις εκδόσεις του Facebook και του Instagram χωρίς διαφημίσεις.

Ο νόμος για τις ψηφιακές αγορές τέθηκε σε ισχύ το 2024 και θέτει κανόνες για τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών τεχνολογίας στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ τα εν λόγω πρόστιμα επιβλήθηκαν μετά από πολυετείς έρευνες της Κομισιόν για τις δραστηριότητες των γιγάντων της τεχνολογίας.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόστιμο που επέβαλλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο startupper.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ