Ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Μάριος Σαλμάς διεγράφη επίσημα από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, μετά από συνεδρίαση της Επιτροπής Δεοντολογίας του κόμματος.
Η παραπομπή του αφορούσε αντικοινοβουλευτική και αντισυναδελφική συμπεριφορά που ζημίωσε το κόμμα. Η αφορμή για τη διαγραφή του ήταν οι πρόσφατες τηλεοπτικές του εμφανίσεις, όπου κατηγόρησε την κυβέρνηση για φωτογραφικούς διαγωνισμούς, κάτι που θεωρήθηκε απαράδεκτο.
Ο πρωθυπουργός, από τη Νέα Υόρκη, έστειλε το μήνυμα ότι τέτοιες συμπεριφορές δεν θα γίνονται ανεκτές και προχώρησε στην παραπομπή του στην Επιτροπή Δεοντολογίας.
