Οι δηλώσεις του Μ. Σαλμά μετά την διαγραφή του από την ΚΟ της ΝΔ

Σε ερώτηση αν σκοπεύει να παραδώσει την έδρα απάντησε: «Νομίζετε πως πρέπει να εγκαταλείψω τον αγώνα για τους πολλούς;».
23
Σεπτέμβριος
2024
Επίθεση στο γραφείο του Χάρη Θεοχάρη: «Η Δημοκρατία μας δεν τρομοκρατείται» λέει η ΝΔ

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Μάριος Σαλμάς μετά την παρουσία του στην επιτροπή δεοντολογίας της ΝΔ, όπου σύμφωνα με πληροφορίες έμεινε λιγότερο από 5 λεπτά και η οποία αποφάσισε τη διαγραφή του από το κόμμα, όπως είπε στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Π. Μαρινάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Αν με διαγράφει ο κύριος Μητσοτάκης γιατί μίλησα για τις περιουσίες που χάνονται από τα κόκκινα δάνεια. Αν με διαγράφει επειδή αντιτάχθηκα στην γουοκ ατζέντα για τα ομόφυλα ζευγάρια. Αν με διαγράφει γιατί παρουσία του διαφώνησα για τον τρόπο λήψης της απόφασης από το επιτελικό κράτος ερήμην των βουλευτών. Αν με διαγράφει γιατί του του ζήτησα να ελέγξει τα καρτέλ στην ακρίβεια. Αν με διαγράφει για του επισήμανα την ανάγκη να στραφούμε στους πολλούς , τότε είναι τιμή μου. Αν με διαγράφει για να στείλει μήνυμα σε άλλους, είναι απαράδεκτο.

Αν όμως ως πρόφαση για την διαγραφή μου χρησιμοποιείται το γεγονός ότι παρουσία του αλλά και στην βουλή θεσμικά ανέδειξα φωτογραφικό διαγωνισμό του υπουργείου Πολιτισμού που σκανδαλωδώς ανατέθηκε σε μια εταιρεία, χωρίς συναγωνισμό και στην ελάχιστη τιμή, τότε θέλω να θυμίσω και να δηλώσω ότι ο έλεγχος των υπουργών από τους βουλευτές αλλά και η απεριόριστη ελευθερία λόγου και κρίσης τους είναι συνταγματικό δικαίωμα και δεν συνιστά λόγος διαγραφής».

Σε ερώτηση αν σκοπεύει να παραδώσει την έδρα απάντησε:

«Νομίζετε πως πρέπει να εγκαταλείψω τον αγώνα για τους πολλούς;».

Η απάντηση της Μαρίας Συρεγγέλα:

«Γιατί πρέπει να βγαίνει στα κανάλια ο κ. Σαλμάς και να λέει κάτι το οποίο έχει ήδη απαντηθεί από την αρμόδια υπουργό; Το πιο φυσικό είναι, αν έχει κάποια στοιχεία, να πάει στον εισαγγελέα. Όταν δεν δέχεται να πάει στον εισαγγελέα και συνεχίζεται αυτή η κριτική, είναι λογικό ότι πρέπει να παραπεμφθεί». Αυτό δήλωσε στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN η η γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ και βουλευτής Δυτικής Αθήνας, Μαρία Συρεγγέλα, σχολιάζοντας την παραπομπή του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας στην Επιτροπή Δεοντολογίας της ΝΔ με το ερώτημα της διαγραφής του από μέλος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας.

Επιπλέον, η κ. Συρεγγέλα τόνισε πως «ο κ. Σαλμάς παραπέμπεται διότι, χωρίς στοιχεία ή τουλάχιστον δεν έχει παρουσιάσει κάποια στοιχεία, μπαίνει σε μια λογική να καταγγέλλει όχι μόνο το υπουργείο Πολιτισμού αλλά και γενικότερα. Εάν, λοιπόν, έχει στοιχεία, θα έπρεπε κατ’ εμάς να πάει στον εισαγγελέα να τα καταθέσει».

Τέλος εποχής για το Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο με περιουσία 12,3 δισ. ευρώ

Μια ουσιαστική αλλαγή αποστολής και στρατηγικού προσανατολισμού με καθαρά…

O Ιταλικός Όμιλος Πληροφορικής MAGGIOLI αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Ελληνικής Εταιρείας COLLECTIVES A.E.

Η Collectives καλωσορίζει τον Ιταλικό όμιλο τεχνολογίας Maggioli στην…

Ο «κρυφός» λογαριασμός που πληρώνει η Βρετανία δέκα χρόνια μετά το Brexit

Ο «λογαριασμός» του Brexit δεν ήταν μια εφάπαξ χρέωση,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ