Σύντομη συνομιλία με τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο περιθώριο της Συνόδου του ΝΑΤΟ στη Χάγη, το μεσημέρι της Τετάρτης.
Σε δηλώσεις προχώρησε ο Έλληνας πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο των εργασιών της Συνόδου του ΝΑΤΟ στη Χάγη. Ειδική έμφαση δίνει στα αμυντικά προγράμματα, τις εξοπλιστικές δαπάνες όπως και στις τρέχουσες, καταιγιστικές γεωπολιτικές εξελίξεις.
«Έχουμε μεγάλο πρόγραμμα επενδύσεων στην αμυντικά μας βιομηχανία, η Ελλάδα θωρακίζει τις αμυντικές της δυνάμεις σε αυτή τη δύσκολη περίοδο» τόνισε ο πρωθυπουργός, ενώ μίλησε για τη συνομιλία με τον Ταγίπ Ερντογάν και το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας. Την ίδια στιγμή, μίλησε για «απαράδεκτο τουρκολιβυκό μνημόνιο».
«Η χώρα μας δεν ετεροπροσδιορίζεται, δεν σχολιάζω τη συνάντηση μεταξύ του Τραμπ και του Ερντογάν. Είχα την ευκαιρία για μια σύντομη συνομιλία – νωρίτερα σήμερα – με τον Ερντογάν. Θέσαμε τα θέματα που έπρεπε να θέσουμε και είμαστε σε αναμονή εξεύρεσης ημερομηνίας για το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας.
Όπως τόνισε ο πρωθυπουργός, οι δύο ηγέτες έθεσαν επί τάπητος όλα τα θέματα της επικαιρότητας, μετά και τις ραγδαίες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και την εκεχειρία στον πόλεμο Ισραήλ – Ιράν.
Κάνουμε λάθος σε αυτές τις σημαντικές συνόδους να ασχολούμαστε με τις ελληνοτουρκικές σχέσεις», είπε ο πρωθυπουργός, απαντώντας σε σχετική ερώτηση
