Μητσοτάκης: Πολιτισμένη προεκλογική περίοδος, εμείς μιλάμε για το μέλλον

20
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην οδό Ερμού βρέθηκε το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Μία μέρα πριν από τις εκλογές και λίγο πριν από τον καθιερωμένο καφέ με τους δημοσιογράφους, ο πρωθυπουργός, ιδιαίτερα ευδιάθετος, συνομίλησε με κόσμο και φωτογραφήθηκε με τουρίστες.

Μιλώντας στους πολιτικούς συντάκτες, ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε, μεταξύ άλλων: «Ήταν μια πολιτισμένη προεκλογική περίοδος. Εμείς επιλέξαμε να μιλάμε για το μέλλον. Ο κόσμος ήταν πιο “ζεστός” απέναντί μου συγκριτικά με το 2019, με ξέρει καλύτερα».

Η συνάντηση του κ. Μητσοτάκη με τους δημοσιογράφους του πολιτικού ρεπορτάζ έγινε σε κατάστημα της Ερμού, με θέα την Ακρόπολη, σε χαλαρό κλίμα και χωρίς πολιτικές αναφορές.

Αύριο, Κυριακή, ο κ. Μητσοτάκης θα δει τα exit polls από τα κεντρικά γραφεία της ΝΔ στην οδό Πειραιώς, όπου θα παρακολουθεί και τον τελικό μπάσκετ της Euroleague ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Ρεάλ Μαδρίτης.

Στη συζήτηση με τους δημοσιογράφους έγινε αναφορά στις προεκλογικές περιοδείες -το βαρύ πρόγραμμα των οποίων άντεξε με καθημερινή γυμναστική- αλλά και τα βίντεο που αναρτούσαν οι συνεργάτες του στο TikTok.

Οι δημοσιογράφοι που τον συνόδευαν την Πέμπτη στη Θεσσαλονίκη εξηγούσαν ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης εντυπωσιάστηκε από το Μετρό, αλλά και από την αξιοποίηση των αρχαιοτήτων που βρέθηκαν  στα εργοτάξια του Μετρό.

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ