Τον πρωθυπουργό της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι θα υποδεχθεί το πρωί της Παρασκευής στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο Ινδός πρωθυπουργός, ο οποίος θα πραγματοποιήσει επίσημη επίσκεψη στη χώρα μας, θα έχει κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, την οποία είχε ήδη προαναγγείλει ο Υπουργός Εξωτερικών.
Θα ακολουθήσουν διευρυμένες συνομιλίες των αντιπροσωπειών των δύο χωρών, ενώ στη συνέχεια οι δύο ηγέτες θα κάνουν δηλώσεις στον Τύπο.
Τέλος, στις 13:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραθέσει γεύμα εργασίας στον κ. Μόντι, με τη συμμετοχή Ελλήνων και Ινδών επιχειρηματιών.
