Ανάγεται σε σοβαρό θεσμικό πρόβλημα για την κυβέρνηση το νομοσχέδιο για την ισότητα στον πολιτικό γάμο (ήτοι, τον γάμο των ομοφύλων).
Όπως γράφει στη σημερινή του στήλη ο Κομισάριος, δύο από τους «αρνούμενους» να ψηφίσουν υπέρ είναι, ως γνωστόν, η Μαρία Κεφάλα αλλά και ο Γιάννης Μπούγας. Αμφότεροι υφυπουργοί, στο Οικογένειας και Δικαιοσύνης αντίστοιχα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι σε υπουργεία τα οποία είναι συναρμόδια για το εν λόγω νομοσχέδιο. Και δεν θα το ψηφίσουν!
Ακόμη και η εναλλακτική της αποχής τη μέρα της ψηφοφορίας, δεν είναι λύση για υπουργούς και υφυπουργούς (πλην Μάκη Βορίδη, κατ’ εξαίρεση).
Άρα; Άρα μην αποκλείει κανείς οι δυο τους, μετά την ψηφοφορία, να αφήσουν τις θέσεις τους. Και ορθώς, αν επιβεβαιωθεί το σενάριο.
