Η στάση της Εκκλησίας για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών λόγω θρησκευτικών δογμάτων μπορεί κάπως να είναι δικαιολογημένη. Αλλωστε η απόφαση της Ιεράς Συνόδου ήταν αναμενόμενη.
Όπως γράφει στη σημερινή του στήλη ο Κομισάριος, το ότι όμως ότι κοτζάμ αρχιεπίσκοπος έφτασε σε σημείο να προαναγγείλει και τιμωρία των παιδιών των ομόφυλων ζευγαριών φαντάζει επιστροφή στον Μεσαίωνα. Συνιστά μέγιστο ολίσθημα για την Εκκλησία το γεγονός ότι αρνείται να βαφτίσει παιδιά ομόφυλων ζευγαριών.
Συν τοις άλλοις ο Ιερώνυμος μίλησε (περί βαπτίσεων) δίχως την έγκριση της Ιεράς Συνόδου και έπεσαν βροχή τα τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας μέσα στο Σαββατοκύριακο από Μητροπολίτες που ακούν τον σύγχρονο πολίτη και την κοινωνία του σήμερα. Καναδυό μάλιστα με λόγια που δεν είναι και πολύ… της πίστης.
