Βαριές κατηγορίες για τον νόμο Παρασκευόπουλου διατύπωσε ο Γιώργος Φλωρίδης, λέγοντας ότι ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ ανήκει σε αυτούς που «το μυαλό τους είναι στην προστασία των εγκληματιών» και με τον νόμο του οδήγησε στο να αποφυλακιστεί «όλο το βαρύ έγκλημα της χώρας», δείχνοντας ευθύνες για την αυξημένη εγκληματικότητα. «Απολύθηκαν από τις φυλακές δολοφόνοι, βιαστές, ληστές», είπε (στον ΑΝΤ1) σχολιάζοντας ότι «οι διευθυντές των φυλακών έλεγαν ότι αν η κοινωνία έβλεπε ποιοι αποφυλακίζονται θα είχαν κλειστεί όλοι στα σπίτια τους και δεν θα έβγαιναν έξω».
Όπως αναφέρει η αποκαλυπτική στήλη του Κομισάριου, ο υπουργός που ετοιμάζεται να φέρει προς ψήφιση στη Βουλή τους νέους και αυστηρότερους Ποινικούς Κώδικες, ξεκαθάρισε ότι «τέτοιος νόμος δεν πρόκειται να υπάρξει από μένα».
