Άργησε αλλά μίλησε. Με δηλώσεις του στο «Βήμα» ο Μανώλης Χριστοδουλάκης, που θα κάτσει στο ίδιο τραπέζι με τον Διονύση Τεμπονέρα και την Έφη Αχτσιόγλου, ξεκαθάρισε πως «τη συγκεκριμένη εκδήλωση την κάνει η “Εφημερίδα των Συντακτών” κι εγώ κλήθηκα εκεί ως ομιλητής».
Ο κ. Χριστοδουλάκης, επεσήμανε πως οι απόψεις του για το μέλλον «συμπλέουν» με αυτές του κόμματος και του πρόεδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη: «θα παρευρεθώ για να πω τις προσωπικές μου απόψεις, τις απόψεις του κόμματος και του προέδρου. Όλα αυτά που ακούγονται περί αμφισβητήσεων είναι αστεία. Εγώ πάντα ήμουν και θα είμαι στρατιώτης της παράταξης» κατέληξε.
Όπως γράφει η αποκαλυπτική στήλη του Κομισάριου, συστημικά Μέσα έχουν «στοχοποιήσει» τον Χριστοδουλάκη ως επίδοξο δελφίνο (καθότι γνωστός ΓΑΠικός) αλλά δεν έχει τέτοιες φιλοδοξίες. Όχι άμεσα, τουλάχιστον και στηρίζει τον Ανδρουλάκη. Εμφανώς.
Ο Χριστοδουλάκης απαντά για τη συμμετοχή του στην εκδήλωση του Τεμπονέρα
Εστω κι έτσι, ο γραμματέας της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Σπυρόπουλος, μιλώντας στο MEGA, υπογράμμισε δεν υπήρξε ενημέρωση στο κόμμα για τη συμμετοχή Χριστοδουλάκη στην εν λόγω εκδήλωση. «Δεν υπήρχε ενημέρωση του κόμματος για τη συγκεκριμένη εκδήλωσε, ούτε συζήτηση με κάποιον στο κόμμα. Προφανώς, αυτό είναι προβληματικό, διότι αυτή τη στιγμή έχουμε μπροστά μας τους μήνες πριν τις Ευρωεκλογές».
Αστειότητες.
Σύμφωνα, δε, με πληροφορίες της στήλης από το περιβάλλον του Γιώργου Παπανδρέου, τον οποίον στήριξε στις εσωκομματικές εκλογές ο Χριστοδουλάκης, αναφέρεται πως οι σχέσεις των δύο ανδρών είναι πολύ καλές αλλά ο πρώην πρωθυπουργός δεν έχει συνομιλήσει μαζί του για τη συγκεκριμένη εκδήλωση – και νομοτελειακά δεν έχει συναινέσει.
