Το δείπνο που παρέθεσε τις προάλλες η γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ Μαρία Συρεγγέλα στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, συνέπεσε με την έναρξη της συζήτησης στις τρεις επιτροπές του νομοσχεδίου για την ισότητα στον πολιτικό γάμο και την τεκνοθεσία για τα ομόφυλα ζευγάρια. Η ίδια ορίστηκε τελικά εισηγήτρια της πλειοψηφίας, επιλογή που καταδεικνύει τη μείζονα σημασία που δίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε αυτή την κοινοβουλευτική «μάχη». Άλλωστε, διετέλεσε παλιότερα υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων. Οπότε υπήρχε ένας λόγος παραπάνω για να επιλεγεί από τον πρωθυπουργό.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, η Συρεγγέλα εμφανίζεται αισιόδοξη για την τελική έκβαση της διαδικασίας (το νομοσχέδιο ψηφίζεται στις 15 Φεβρουαρίου) παρά τα όσα ακούγονται και γράφονται για τις «γαλάζιες» διαφοροποιήσεις.
Ωστόσο, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην Ολομέλεια όπου αναμένονται και οι τοποθετήσεις πέραν του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και κάποιων «γαλάζιων» βουλευτών εκ των διαφωνούντων, οι οποίοι προτίμησαν να μην τοποθετηθούν στην επιτροπή για να μην ρίξουν λάδι στη φωτιά. Η στήλη γνωρίζει για τουλάχιστον δύο που θεωρούνται «σαμαρικοί» και ενημέρωσαν τον Μεσσήνιο πολιτικό για την πρόθεσή τους. Ο ίδιος, δε, ετοιμάζει την ομιλία του…
