Ως «κλέφτη και αμαρτωλό» χαρακτήρισε τις προάλλες η Ελληνική Λύση τον παπά Δημήτρη Νατσιό της Νίκης, επειδή λέει προσπαθεί να καπελώσει τους πάντες στον ιερό αγώνα κατά του νομοσχεδίου του γάμου των ομόφυλων. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ναυάγησε και η προοπτική της ονομαστικής ψηφοφορίας.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, αλλωστε και ο Κυριάκος Βελόπουλος και ο Νατσιός έστειλαν ίδιες επιστολές στο ΕΣΡ επειδή, λέει, το Netflix παρουσιάζει τον Μέγα Αλέξανδρο ως ομοφυλόφιλο.
Δύστυχε Ηφαιστίωνα τι σου έμελλε να πάθεις…
Τελικά όμως βρέθηκαν οι 15 απαραίτητοι βουλευτές με την συνεργασία Ελληνικής Λύσης και Νίκης. Καθότι η προσπάθεια τους να «τραβήξουν κόσμο» από το συντηρητικό κοινό της Νέας Δημοκρατίας τελικά υπερίσχυσε.
