Συνέβη και αυτό στα έδρανα της Βουλής κατά τη συζήτηση για τις ενστάσεις συνταγματικότητας που κατατέθηκαν στη Βουλή για το νομοσχέδιο που εισάγει την ισότητα στον πολιτικό γάμο…
Όπως γράφει ο Κομισάριος στην αποκαλυπτική του στήλη οι αντιπαραθέσεις μεταξύ Ελληνικής Λύσης και Νίκης παρέκκλιναν και η συζήτηση οδηγήθηκε σε έναν ιδιότυπο ανταγωνισμό του ποιος εκπροσωπεί καλύτερα τον Χριστιανισμό και τα χριστιανικά ήθη! Ο εκπρόσωπος της Ελληνικής Λύσης, Κωνσταντίνος Χήτας αναπτύσσοντας τους προβληματισμούς του για τη συνταγματικότητα του νομοσχεδίου, υποστήριξε ότι παραβιάζεται το άρθρο 3 του Συντάγματος για την επικρατούσα θρησκεία, σπεύδοντας παράλληλα να ψέξει την ΚΟ της Νίκης που στη δική της ένσταση δεν επικαλείται την παραβίαση των συγκεκριμένων διατάξεων.
«Γιατί αυτοί που μας το παίζουν καλοί Χριστιανοί δεν αναφέρονται στο άρθρο για την επικρατούσα θρησκεία μας;» είπε απευθυνόμενος προς το κόμμα του Δημήτρη Νατσιού. Απαντώντας από το κόμμα Νίκη ο Γιώργος Αποστολάκης είπε: «Κάποιος πρέπει να εξηγήσει ότι η αναφορά στην επικρατούσα Θρησκεία δεν απαγορεύει στην πολιτεία να ρυθμίζει διοικητικά θέματα. Κάνετε λαϊκισμό ακόμα και σε συνταγματικά ζητήματα. Γελάνε με όσα λέτε στην αίθουσα» για να προσθέσει απευθυνόμενος στο κόμμα Βελόπουλου: «Και κάτι τελευταίο για το χριστιανόμετρο της Ελληνικής Λύσης. Είναι αλήθεια, μάλλον, ότι εμείς δεν είμαστε τόσο κοντά στον Χριστό όσο εσείς. Γι’ αυτό και δεν εξασφαλίσαμε την αντιπροσωπεία των επιστολών του».
Κατάντια.
