Δύο έμπειροι, από το περιβάλλον του πρωθυπουργού, συζήτησαν χθες μεταξύ τους τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Κομισάριος δεν είχε… Predator αλλά τα έμαθε.
Όπως γράφει λοιπόν στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, ο ένας, υπουργός σήμερα, θεωρεί πως αφενός ο Στέφανος Κασσελάκης είναι τελειωμένος, αφετέρου εκτίμησε πως είναι τελειωμένος και ο ΣΥΡΙΖΑ και θα γίνει αθρόα προσέλευση στη Νέα Αριστερά ως και τις Ευρωεκλογές!
Ο άλλος είπε το καλύτερο: «Ο Κασσελάκης θα ξαναβγεί αν πάει σε εσωκομματικές. Η βάση του κόμματος είναι μαζί του. Και θα απομείνει με καμιά 10αριά βουλευτές το πολύ κι ένα κόμμα του 4%. Και τότε και όνομα θα αλλάξει, και καταστατικό, και τα πάντα».
Για να δούμε…
