Η σούμα του 4ήμερου συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ είναι, αδιαμφισβήτητα, πως ο Στέφανος Κασσελάκης βγήκε πιο ισχυρός. Διότι στην πρόσκληση «βρείτε μου αντίπαλο και πάμε» δεν βρέθηκε.Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, ούτε καν η Ολγα Γεροβασίλη, η οποία το Σάββατο είπε ότι κατεβαίνει απέναντί του και την Κυριακή το αναίρεσε. Όχι για την… ενότητα, όχι βέβαια. Διότι, πολύ απλά, δεν έβγαιναν τα… κουκιά!
Ακόμη και το «αν θες εκλογές σε 10 μέρες να τις κάνεις μόνος σου» της Γεροβασίλη ήταν πρόφαση. Πρόφαση διότι είδε ότι αποδοκιμάστηκε δια βοής. Πρόφαση διότι δεν είχε ελπίδα με ψηφοφορία μελών. Ο Κασσελάκης έδωσε το κλου του συνεδρίου: «εσείς όλοι χειροκροτάτε και μερικοί μπροστά απλά κοιτούν».
Αυτοί οι «μερικοί μπροστά» τι μέλλον έχουν άραγε στο κόμμα;
